Nuo Plausible statistikos kaupimo, šis tekstas buvo skaitytas 31 kartą/us.
Šio teksto atnaujinimo ar rašymo laikas jau yra senesnis, kaip vieneri metai, tad per šį laiką galėjo mano nuomonė pasikeisti bei aptartos konfigūracijos.
Tekstas buvo atnaujintas: 2022-01-27.
Tekstas atsidūrė: Lryto portale. Kadangi čia blogas, o ne naujienų portalas, tai ten klaidos ištaisytos, o čia paliksiu kaip yra.
Beje geras MTTC atsakymas Lrytui: pastebėjome jog yra garantinis…
Buvau kvailas, kad neieškojau atsiliepimų, skundų apie MTTC garantinį. Bet iš pradžių apie viską.
Telefonas: Nexus 5x
Sumąsčiau atsinaujinti savo ragelį, kuris buvo: Nexus 5.
Dažniausiai pirkdavau per eBay laimėdamas aukcionus. Ne pirmą kartą, kai nuskildavo ir kaina buvo labai patraukli.
Bet šį kartą ieškojau per skelbiu.lt.
Radau skelbimą kuriame buvo padori kaina ir prie pat manęs, tad kodėl nenuvažiavus ir nenusipirkus.
Telefonas buvo su garantiniu kuriame buvo parašyta pirkimo data: 2016-03
Garantinis dar galioja ilgai ir dėl to galvojau, kad tikrai verta nusipirkti.
Nexus 5x numirė
Po dviejų savaičių telefonas užgeso…
Atnaujinau programas ir kažkodėl nenorėjo atidaryti nei vienos programos iškart išsijungdavo.
Galvoju, gal kažkas blogai su telefono operacine.
Po perkrovimo mačiau tik Google logotipą.
Po dar vieno priverstinio išjungimo ragelis iškeliavo anapilin.
Jokios reakcijos, su originaliu pakrovėju, kompiuteris taip pat jokios reakcijos, kartais parodydavo, kad blogai prijungtas USB įrenginys.
MTTC garantinio tvarkymo eiga
Pirma mintis buvo gerai, kad yra garantinis.
Telefonas buvo pirktas iš Omnitel salono ir kitoje lapo pusėje buvo garantinio serviso adresai.
Pasirinkimai buvo trys:
- MTTC
- Mobili taisykla
- Kažkoks servisas kuris užsiima tik Samsung telefonais
Kadangi MTTC tą dieną buvo arčiausiai manęs tai ir nuvažiavau.
Užpildė lapą kuriame yra taisyklės surašytos ir panašiai. Kurio vieną dalį man davė.
Pasakė, kad labai ilgos eilės ir gali reikti laukti dvi savaites. Na gerai galvoju, vistiek dar turiu savo seną Nexus 5 telefoną, kaip ir skubėti nėra reikalo.
Tame lape yra kodas su kuriuo galima sekti telefono taisymo eigą.
Grįžus įvedžiau kodą ir gaunu tokį tekstą:
Prasideda laukimas…
Po savaitės matau, kad jau vyksta veiksmas:
Truputį, kaip ir sumišau nes rašoma remonto kaina. Tai kur tas mano garantinis tada?
Ateina kita diena ir skambina nežinomas telefonas. Galvoju, kad iš MTTC ir akurat iš ten. Iškart sakoma, kad pokalbis įrašomas (kaip suprantu jau visi taip daro).
Ir man moteris sako, kad čia negarantinis taisymas ir reikės mokėti 220.6€ tai pasimečiau pradžioje. Bet klausiu aš jos ar man čia iškart apsispręsti. Tai ji man sako, kad galiu paskambinti kitą dieną arba už kelių valandų, OK galvoju duodu aš tau dvi valandas.
Galvoju, kas čia per nesąmonė buvo?
Gavau vieno telefonų taisytojo numerį, kurio galėčiau pasiteirauti dėl situacijos. Jis man iškart sako, kad reikia mokėti kalbėtis su MTTC nes ne pirmas atvejis toks, kai nenori tvarkyti. Paaiškino taip, kad jeigu nenorės tvarkyti tegu surašo ant popieriaus lapo, kodėl panaikinta garantija su visais reikalingais parašais. Tada aš galiu kreiptis į vartotojų teises.
Laukiu skambučio…
Po trijų valandų skambina (nors tariausi po dviejų). Iškart klausia ar jau nusprendžiau, ką daryti. Tada aš jai sakau: kodėl panaikinta garantija?
Tai sako, kad paklausiu techniko kuris yra čia pat ir perskambinsiu. OK galvoju.
Taip eina diena po dienos, o skambučio nesulaukiu.
Atsidarau MTTC puslapį kuriame matau:
Klientas teiraujasi kodėl nėra garantinio? Ir sekančią dieną jau užsakoma reikiama dalis.
Tai, kaip čia suprasti?
Sutikimo tvarkyti nedaviau, bet matau, kad telefonas toliau tvarkomas.
Po kelių dienų matau:
Taigi detalės gautos, viskas sutvarkyta ir greit turėčiau pasiimti.
Gaunu SMS, kad galiu atvykti pasiimti.
Nuvykau ir pasiėmiau ir po kelių minučių galvoje šovė mintis, kur mano pakrovėjas? nes priduodant telefoną daviau. Nuvykus atgal man pasako, kad grąžino ką gavo iš tvarkymo centro. Tada pasikniso po popierius ir atrado mano lapą kuriame buvo parašyta, kad pakrovėjas buvo priduotas. Pasakė, kad kai bus parvežtas man paskambins.
Beje, gavus telefoną po laiko pastebėjau, kad pilnai neuždarytas.
Prispausti nesunku, bet garantinio aptarnavimo kokybę numuša…
Gedimai po sutvarkymo
Po laiko dar pastebėjau, kad neveikia artumo sensorius. Jam atrodo, kad visada yra prispaustas ir todėl skambučio metu visada ekranas būna išjungtas. Negaliu padėti ragelio kol kitam gale to nepadaro, atrakinimo mygtukas net nepadeda tuo metu, kai kalbi.
Ir vėl…
Telefonas priduotas antrą kartą. Kaip viskas klostysis toliau bus aprašyta.
Bent jau gera naujiena, atgavau pakrovėją!
Atnaujinta: atgavau telefoną po mėnesio su trupučiu:
Nuojauta tokia, kad gali pasirodyti dar koks gėdimas.
Kaip elgtis su MTTC garantiniu?
Jeigu jūsų prašo mokėti už sutvarkymą nors garantinis dar tikrai galioja. Prašyk paaiškinti kodėl garantinis panaikintas nes jie nelabai turi teisės jį naikinti, jeigu vidinis gedimas ne nuo tavo rankos (mano atveju buvo maitinimo problemos) t.y. jeigu tikrai žinai jog telefonas prie tavo rankos krito ir jo šonas paliko nuvarytas, tada viskas priklauso nuo MTTC sprendimų, bet tada jie turi pilnai teisę nurašyti garantinį, priežastis tiesiog bus: telefonas buvo kritęs ir pažeistos vidinės dalys. Bet jeigu prie tavo rankos jis tikrai nekrito tai pilnai gali klausti ir jeigu kažką dar aiškins tada gali prašyti, kad viską surašytų ant lapo su visais reikiamas parašais ir tada su tuo lapu gali kreiptis į vartotojų teises.
Džiaugiuosi, kad man viskas pasibaigė gerai ir nereikėjo mokėti 220.6€ už sutvarkymą telefono kuriam dar nesibaigė garantinis terminas.
Dar kartą priminimas jog verta ieškoti skundų / atsiliepimų nes tai gali sutaupyti nervų.
Comments are closed.